اهداف کلان و راه های رسیدن به آن
- افزایش میزان سطح رضایت مندی مشتریان از طریق ایجاد فرآیند های مناسب ارتباط با مشتری، تحویل به موقع سفارشات، رسیدگی به نظرات، پیشنهادات و شکایات آنان.
- تولید محصولات مطابق با خواسته ها و انتظارات مشتریان، استانداردهای ملی و بین المللی و برآورده ساختن الزامات قانونی.
- بکار گیری تکنولوژی روز دنیا در فرآیند تحقق محصول به منظور ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات تولیدی
- استقرار نظام مشارکت واستفاده از خرد جمعی در راستای افزایش اثربخشی وکارایی، حل مسائل ومشکلات و بهبود فرآیند های سازمان.
- توسعه سیستم های انگیزشی و آموزشی از طریق مدیریت وارتقای سطح دانش وآگاهی کارکنان و نیروهای متخصص بعنوان عاملی جهت افزایش بهره وری نیروی انسانی.